GETS.pl

» Warunki świadczenia usługi GET przez DAMcontact operatora portalu GETS.pl

§1
Postanowienia ogólne

1. Zakres i warunki świadczenia przez DAMcontact Daniel Hasinec z siedzibą w Szczecinie usług określają Umowa, Cennik i Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych zwany dalej Regulaminem.

2. Niniejsze Warunki świadczenia usług hostingowych zwane dalej Warunkami stanowią załącznik do Umowy w zakresie świadczenia usług hostingowych.


§2
Definicje pojęć

Użyte w Warunkach określenia oznaczają:

- usługi - usługi hostingowe świadczone przez DAMcontact na rzecz Abonenta
- okres rozliczeniowy - okres, za który dokonywane są rozliczenia należności (opłaty) Abonenta wobec DAMcontact z tytułu świadczenia usług, rozpoczynający się i kończący w dniach wskazanych przez DAMcontact na fakturze,
- Umowa - umowa zawarta pomiędzy DAMcontact i Abonentem o świadczenie usług,
- urządzenia - sprzęt i oprogramowanie niezbędne do świadczenia usług.
- panel administracyjny - panel do zarządzania usługami, udostępniany Abonentowi na czas świadczenia usług.
- konto administracyjne - adres skrzynki pocztowej Abonenta na który wysyłane są komunikaty i powiadomienia od DAMcontact. Abonent jest zobligowany do zadeklarowania takiego adresu w panelach administracyjnych udostępnionych przez DAMcontact.


§3
Umowa o świadczenie usług

1. Umowa zostaje zawarta w jednym trybie:

a. przez zamówienie usługi poprzez stronę internetową DAMcontact lub pocztą elektroniczną na adres hosting@gets.pl i opłacenie zamówionej usługi. DAMcontact zaprzestanie świadczenia usługi w przypadku braku wniesienia przez Abonenta opłaty w terminie 14 dni od dnia aktywacji usługi hostingowej. Brak wniesienia opłaty w tym terminie będzie uważane za odstępienie przez Abonenta od umowy.

2. Umowa zawarta w trybie określonym w § 3 ust. 1a. nie posiada formy pisemnej i jest zawierana na podstawie akceptacji oferty udostępnianej na stronie internetowej http://www.gets.pl

3. Skutki braku wskazania danych konta administracyjnego lub podanie nieprawidłowych danych konta administracyjnego spoczywają na Abonencie.


§4
Ograniczenia świadczenia usługi

1. DAMcontact może rozwiązać umowę lub zawiesić świadczenie usługi w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy realizowane przez Abonenta usługi lub czynności powodują zakłócenia pracy działania urządzeń. Takimi usługami lub działaniami są w szczególności:

a) udostępnianie aplikacji typu AdSerwer (serwer banerów reklamowych)
b) udostępnianie serwera baz danych na potrzeby usług realizowanych poza serwerami DAMcontact
c) wykonywanie skryptów oraz zapytań SQL powodujących zakłócenia pracy urządzeń
d) utrzymywanie przez Abonenta treści nielegalnych (oprogramowanie, pliki audio i video) lub sprzecznych z prawem.
e) utrzymywanie przez Abonenta serwisów, których elementy (np. skrypty CGI, duże pliki danych) wykorzystywane są przez inne serwisy nie utrzymywane przez DAMcontact

2. W dniu rozwiązania umowy DAMcontact bezpowrotnie usuwa i kasuje wszystkie dane Abonenta znajdujące się na serwerach.


§5
Odpowiedzialność i obowiązki Abonenta

1. Abonent zobowiązuje się do niepodejmowania prób złamania hasła innych Abonentów,
2. Abonent zobowiązuje się do nie działania na szkodę innych Abonentów oraz użytkowników sieci;
3. Abonent nie może wykorzystywać urządzeń DAMcontact do przesyłania niepożądanych przez odbiorców przesyłek e-mailowych o charakterze masowym (SPAM). W szczególności zabrania się przesyłania e-maili nie posiadających prawidłowych nagłówków i adresów (From, To) lub zawierających sfałszowane nagłówki.
4. Wszelkie reklamacje dotyczące odrzucenia przesyłki przez systemy DAMcontact w sposób inny od wymienionych w pkt 3 oraz § 6 pkt 4 powinny być zgłaszane w trybie reklamacyjnym.


§6
Prawa i obowiązki DAMcontact

1. W celu zabezpieczenia danych Abonenta, DAMcontact zobowiązane jest wykonywać całościową kopię bezpieczeństwa danych przynajmniej raz w tygodniu. Kopia wiadomości e-mail będzie dokonana tylko dla wiadomości nie pobranych przez Abonenta z serwera. Odtworzenie danych w przypadku awarii urządzeń nastąpi nieodpłatnie.
2. DAMcontact zobowiązuje się do podjęcia działań zabezpieczających urządzenia przed dostępem osób nieuprawnionych. DAMcontact nie ponosi odpowiedzialności za zabezpieczenie urządzeń przed zdalnym, nieuprawnionym dostępem do urządzeń oraz za jakiekolwiek szkody z tego wynikające (piractwo komputerowe).
3. DAMcontact zobowiązuje się do zachowania tajemnicy treści przekazywanych za pośrednictwem poczty elektronicznej i umieszczonych w przestrzeni dyskowej. Dostęp do zasobów i danych Abonenta możliwy jest wyłącznie za pomocą identyfikatora i hasła jednoznacznie identyfikującego Abonenta. Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem przy pomocy identyfikatora i hasła identyfikującego Abonenta nie eliminuje całkowicie niebezpieczeństwa nieuprawnionego dostępu do zasobów i danych Abonenta. DAMcontact nie ponosi odpowiedzialności za skutki dostępu zasobów i danych Abonenta przez osoby nieupoważnione na skutek ujawnienia lub "złamania" hasła identyfikującego Abonenta. DAMcontact zaleca Abonentom regularna zmianę hasła identyfikującego Abonenta.
4. DAMcontact zastrzega sobie prawo do stosowania wszelkich prawnych i technicznych zabezpieczeń chroniących systemy DAMcontact przed przesyłaniem za ich pomocą niepożądanych przez odbiorców, przesyłek e-mailowych o charakterze masowym (SPAM). Stosowane mogą być między innymi następujące techniki:

a. odrzucanie wszelkich połączeń bądź przesyłek e-mail pochodzących z adresów, na które wpłynęły (zweryfikowane przez administratorów DAMcontact) skargi,
b. blokowanie kont użytkowników poczty DAMcontact, na których wpłynęły (zweryfikowane przez administratorów DAMcontact) skargi,
c. odrzucanie wszelkich transmisji pochodzących z adresów zawartych na udostępnionych przez organizacje antyspamowe (w szczególności Rangers, ORDB, SpamHaus, SpamCop) czarnych listach (w szczególności. http://www.nospam-pl.net/rbl.php, http://www.ordb.org/lookup/)
d. odrzucanie przesyłek e-mail uznanych przez systemy antyspamowe DAMcontact za przesyłki o charakterze masowym, niepożądane przez odbiorców
e. odrzucanie przesyłek e-mail uznanych przez systemy antywirusowe DAMContact za zawierające wirusy
f. odrzucanie połączeń bądź przesyłek e-mail, które posiadają znamiona ataków typu "mail-bombing" (wysyłanie bardzo dużej ilości przesyłek w krótkim okresie czasu)
g. odrzucanie połączeń bądź przesyłek e-mail ze źródeł, które nie posiadają poprawnie skonfigurowanego DNS lub RevDNS
h. odrzucanie przesyłek e-mail zawierających sfałszowane nagłówki
i. odrzucanie połączeń z domen nie posiadających rekordu SPF (http://spf.pobox.com)


§7
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym DAMcontact w związku ze świadczeniem usługi

1. Dostęp do publicznej sieci Internet.
2. Komputer, terminal lub inne urządzenie, na którym dostępne jest oprogramowanie, dzięki któremu można przeglądać strony WWW poprzez protokół HTTP zabezpieczony szyfrowaniem SSL (http://wp.netscape.com/eng/ssl3/).


§8
Świadczenie usług dla konsumentów

1. Do świadczenia usług Abonentom będącym konsumentami stosuje się Regulamin z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu oraz przepisów prawa regulujących uprawnienia konsumentów.
2. Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn, składając odpowiednie oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od dnia zawarcia Umowy.
3. Jeżeli DAMcontact nie może spełnić świadczenia zawiadomi o tym konsumenta w terminie do 30 dni od dnia zawarcia Umowy i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną za Usługę.
4. Warunkiem zawarcia Umowy przez Konsumenta jest uprzednie dokonanie przez niego potwierdzenia zapoznania się przez niego z Regulaminem, Warunkami, Cennikiem Umowa oraz informacja o:

a. możliwości korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu, o ile jest to możliwe technicznie,
b. udostępnianych przez DAMcontact środkach technicznych zapobiegających pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych droga elektroniczna, przetwarzaniu danych osobowych


§9
Zmiana Warunków

1. O zmianach Warunków DAMcontact zawiadomi Abonentów drogą elektroniczna przekazując informacje na konto administracyjne Abonenta przynajmniej na 21 dni przed dniem wejścia w życie zmian Warunków. 2. Przedłużenie umowy na kolejny okres rozliczeniowy jest równoznaczne z akceptacja nowych Warunków.


§10
Postanowienia końcowe

1. Warunki wchodzą w życie z dniem 01 listopada 2006 roku.